Lux

Gay-Friendly Club · Av. Infante D. Henrique. Armazém A

This huge riverside gay-friendly club offers the ultimate and sophisticated clubbing experience in Lisbon. The place to see and be seen.

Rumour has it that John Malkovitch owns the club. To get to know Lisbon’s most cosmopolitan and modern side, dress-up and hit Lux around 2am.

Two dance-floors await you, together with a top level with a huge balcony right by the river. Make sure you check their site beforehand as they often organise events including concerts with major names.

O Lux é um espaço de grandes dimensões e que oferece a melhor experiência em termos de “clubbing” em Lisboa. Esta discoteca é também um local popular entre a elite sofisticada de Lisboa.

Alegadamente, um dos proprietários do Lux é o actor John Malkovitch, mas isso nunca foi confirmado. Para passar uma noite neste espaço cosmopolita, vista-se a rigor e chegue por volta das 2 da manhã.

No interior existem 2 pistas de dança em diferentes pisos. E no piso superior, além de um bar, existe uma varanda de grandes dimensões onde pode apreciar o Rio Tejo e a vista. Verifique o website do Lux para ficar a par dos concertos e eventos que regularmente são organizados.

Take a day trip to Beach 19. This is Lisbon’s Gay Beach with loads of fun under the sun.